GET RED produktų garantija

GET RED produktų garantija

KERAMINĖMS GET RED KEPSNINĖS DALIMS YRA TAIKOMA VISO GYVENIMO GARANTIJA!

GET RED garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo/perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prekės laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente/pirkimo čekyje/PVM sąskaitoje - faktūroje. 

UAB “Supply experts” pasilieka teisę netaikyti garantinio aptarnavimo, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prekės naudojimo instrukcijos ar prekė sugadinta tyčia. Kai pardavėjas pakeičia prekę (kepsninę) ar jos elementą (pvz. ugniadėžę) per nustatytą garantijos terminą, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.

Garantinio aptarnavimo taisyklės:

  1. Norėdamas pasinaudoti visais garantijos teikiamais privalumais, pirkėjas privalo išsaugoti bei pateikti kepsninės įsigijimo dokumentus (kasos kvitą ir/arba PVM sąskaita-faktūrą). Garantija yra teikiama TIK turint įsigijimą įrodančius dokumentus.
  2. Pirkėjas, prieš pateikdamas prekę garantiniam remontui, privalo susisiekti el. paštu pagalba@supplyexperts.lt bei kartu pateikti defekto nuotrauką ir pirkimo dokumentą (kasos kvitą ir/arba PVM sąskaita-faktūrą). Pirkėjas gaus instrukcijas, ką daryti toliau.
  3. Prekės kurjeriui turi būti perduodamos saugų transportavimą užtikrinančiame įpakavime. Jeigu prekės pristatomas be pakuotės, UAB “Supply experts” neatsako už  pažeidimus, patirtus transportavimo metu.
  4. Prekės ar jų detalės yra priimami pardavėjo, surašant prekių priėmimo – perdavimo aktą, pirkėjo kopija siunčiama el. paštu pirkėjo nurodytu adresu. 
  5. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita.
  6. Garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai, šalinami tiekėjo (importuotojo) UAB “Supply experts” sąskaita per trumpiausią įmanomą terminą, laikantis protingumo kriterijaus ir atsižvelgiant į tai, kad prekės yra gaminamos ne Lietuvoje. 
  7. UAB “Supply experts” neprisiima atsakomybės dėl ilgo pristatymo termino arba garantinių įsipareigojimų nevykdymo, susiklosčiusių dėl įvykio ir/arba nenumatyto atvejo, kurio UAB “Supply experts” negali kontroliuoti (force majeure), įskaitant, bet neapsiribojant, stichines nelaimes, gaisrą , vyriausybių apribojimus arba suvaržymus, darbuotojų streikus, vežėjų prastovas ir kt. 
  8. Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu prekę neįmanoma pašalinti.
  9. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Uždarius atvejo bylą vėliau pretenzijos nepriimamos.
  10. Garantija yra suteikiama kepsninę įsigijus pirmą kartą, t.y. iš el. parduotuvės ar fizinės parduotuvės, naują bei turint tai įrodančius domumentus. 
  11. Garantiniai įsipareigojimai negalioja šiais atvejais:
  12. Garantija yra netaikoma įsigytoms dėvėtoms kepsninėms (iš “antrų rankų”).
  13. Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (force majeure - žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisras), netinkamos eksploatavimo sąlygos, tyčinio sugadinimo ar neatsargumo.
  14. Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų.
  15. Nesilaikant kepsninės naudojimo taisyklių numatytų instrukcijoje.
  16. Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prekei nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas.
  17. Atsiradusius gedimus šalino ne UAB “Supply experts” personalas.
  18. Prekė buvo sąmoningai sugadinta, ardyta.
  19.  Garantija netaikoma jei pakinta išvaizda, tačiau reikšmingos įtakos funkcionalumui tai neturi. Taip pat dėl įbrėžimų, įlenkimų, nuskilimų, įtrūkimų arba nedidelių kosmetinių išorinės glazūros įskilimų, kurie neturi įtakos kepsninės veikimui ar šilumos išlaikymui ir nekelia pavojaus naudojantis kepsnine. Taip pat nefunkcionalioms ir dekoratyvioms dalims, kurios nedaro įtakos normaliam kepsninės darbui, jų subraižymams ir spalvos pokyčiams.
  20. Garantija netaikoma dekoratyvioms ir nefunkcionalioms dalims, kurių kosmetiniai pokyčiai – spalvos išblukimas, nubrozdinimai ir subraižymai nedaro įtakos normaliam kepsninės darbui.
  21. Garantija netaikoma toms prekėms, kurios netinkamai laikomos ar surenkamos ne pagal instrukcijas, netinkamai naudojamos, naudojamos ne pagal paskirtį, pakeistos ar valomos netinkamomis priemonėmis ir būdais. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu, todėl jam, taip pat bet kokiems atsitiktiniams nudaužymams, nubraižymams ir pan., garantija netaikoma. Pagal garantijos sąlygas neatlyginami pasekminiai ar atsitiktiniai nuostoliai.
  22. Garantija netaikoma pervežimo pažeidimams. Jei pirkėjas pats veža kepsninę į namus ar kitu adresu, pardavėjas neatsako už jokius gabenimo metu galinčius atsirasti pažeidimus. Tačiau jei prekę į namus pirkėjui pristato pardavėjo įgaliotas kurjeris, atsiradusius prekės pažeidimus ištaisys arba padengs pardavėjas.
  23. Tokios medžiagos kaip chloras, pramoniniai dūmai, chemikalai, trąšos, itin didelis drėgnumas, vejos pesticidai ir druska gali pakenkti metalo dažams ir dengiamosioms medžiagoms. Dėl to dalims iš metalo, nerūdijančio plieno ir ketaus taikoma garantija negalioja rūdžių, oksidacijos, išblukimo ir/arba kitų defektų atveju.
  24. Garantija anuliuojama, jei degieji skysčiai yra pilami į arba ant keraminės kepsninės. Garantija anuliuojama, jeigu kepsninė yra kūrenama malkomis ar kitu netinkamu kuru. Kepsninei kūrenti turi būti naudojamos aukštos kokybės medžio anglys kepsninėms arba specialūs anglies briketai pritaikyti kepsninėms. Akcentuojama - draudžiama naudoti degius skysčius ir malkas. Garantija taip pat anuliuojama keraminių kepsninės dalių valymui panaudojus vandenį ar chemines priemones. Mechaniškai valyti galima tik išorinę kepsninės dalį, kuri yra padengta blizgia spalvota glazūra.
  25. Žiemos metu, esant dideliam sniego ar kitokių kritulių kiekiui, nenaudojamą kepsninę būtina dengti uždangalu (jis yra kepsninės komplekte). Neribota garantija keramikos dalims negalioja, jei kepsninė laikoma atviroje erdvėje (ne po stogu) ir neuždengta uždangalu.

SVARBU! Įkaitusių deflektorių neimkite kietomis žnyplėmis, venkite sukrėtimo, nes karšti jie ypač trapūs. Naudokite karščiui atsparias pirštines, jei būtina juos išimti dar karštus.

Nesilaikant karščio deflektorių eksploatavimo sąlygų garantinis aptarnavimas nebus suteikiamas.

Fiziniams asmenims taikomi garantijų terminai:

  • Neribota (lifetime warranty) garantija keramikiniam korpusui;
  • Neribota (lifetime warranty) garantija 22inch(56cm) ir 24 inch(60 cm) kepsninių ugniadėžėms*;    
  • 2 metų garantija 13 inch(33cm) kepsninės ugniadėžei;
  • 1 metų garantija termometrams*;
  • 2 metų garantija keramikiniams kepsninės aksesuarams;
  • 2 metų garantija kepsninės dalims ir aksesuarams iš metalo/ketaus;
  • 1 metų garantija ugniai atspariai stiklo pluošto tarpinei;
  • 1 metų garantija šoninėms kepsninės lentynoms;
  • Visoms kitoms prekėms taikoma standartinė 24 mėn. garantija, pagal visus galiojančius LT teisės aktus. 

Juridiniams asmenims taikomi garantijų terminai:

  • 1 metų garantija keramikiniam korpusui;
  • 1 metų garantija 13 inch(33cm), 22inch(56cm) ir 24 inch(60 cm) kepsninių ugniadėžėms*;
  • 1 metų garantija termometrams*
  • 1 metų garantija keramikiniams kepsninės aksesuarams;
  • 1 metų garantija kepsninės dalims ir aksesuarams iš metalo/ketaus;
  • 1 metų garantija ugniai atspariai stiklo pluošto tarpinei;
  • 1 metų garantija šoninėms kepsninės lentynoms;

Jeigu susidūrėte su problema dėl prekės eksploatavimo - būtinai susisiekite ir pasikonsultuokite el. paštu su UAB “Supply experts” personalu pagalba@supplyexperts.lt, galbūt mums pavyks išspręsti susidariusią situaciją nuotoliniu būdu!

* Jei ugniadėžėje atsiranda įtrūkimas, būtina apie tai informuoti elektroniniu paštu pagalba@supplyexperts.lt, su prisegta nuotrauka. Ugniadėžės nemokamai keičiamos naujomis kai nėra įmanoma eksploatacija dėl prarasto vientisumo.

* Nedidelis termometro rasojimas yra normalus reiškinys, kol netrukdo matyti rodmenų. Jei kyla įtarimų, kad rodmenys netikslūs, reikia patikrinti - įdėjus daviklį į verdantį vandenį, rodyklė turi pakilti iki 100C, jei rodyklė rodo ne 100C susisiekite el. paštu pagalba@supplyexperts.lt        

 

Rašyk
Skambink